2016

Nytt år! Jag utmanade Elin om att hinna med 100 träningspass innan midsommar. Hon antog den med glädje. Fett! Det betyder mer tid på gymmet, mer motivation och mer pepp! Fuck yeah!

Dessutom fokuserar jag lite mer på kosten ett tag nu. Inte något stort, bara tänka extra på näringsinnehåll och inte äta skräp. Avslutade skräpätandeperioden med att käka pizza med min bakfulla karl. 😂 Bra sätt att säga hejdå på. 

Kickar igång denna nya period med nytt tankesätt i någon månad. Tre pass fokuserar på stora övningar så som fällningar (marklyft), böj (benböj) och pressar (bänkpress). Sedan två pass med blandövningar så som assisterande arm och bålövningar. 

Kickar igån med årets första pass imorgon 0730! Yea!

Har i mitt stilla sinne funderat över hur mycket tid jag kommer lägga på gymmet framöver. Mindre tid med min karl, men han har ju mer tid att lägga på hojen då, så han är nog nöjd ändå. 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0