Axlar!

Vilken dag... I all positiv bemärkelse. :) jag har så härliga vänner runt mig som älskar träning lika mycket som jag. Grymma Elin kom förbi på kaffelunch och skitsnack någon timme innan vi drog till Stil för att köra ett redigt axelpass med inslag av skuldra. Jag tränar alltid bäst när jag har en tydlig plan. Elin är lika dan tack och lov. 

Dagens pass bestod av lätta frivändningar som uppvärmning och sedan en skön mix av pressar och drag med stång, hantlar och kettlebells. Avslutade med tricepshävningar och armklättring för att köra slut på oss. Vi lyckades. Dessutom hann vi med lite goblin squats som paus. Kroppen kommer kännas imorgon. 💪😁👍

Kafferep och träningstagg med Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0