Utvärdering av passet

Gårdagens pass gick bra, trots en kaosartad start med glömda gymkort etc. Haha. Det löste sig. Jag och Elin (träningspartner in crime) tränade på "mitt gym", dvs där jag jobbar, igår. Egentligen har vi haft kort på lika gym, vilket har gjort det lite bökigt att träna tillsammans. Så jag fixade ett billigt kort till Elin. Känns så mycket lättare nu. ;)
 
schemat stod bröst och triceps. Jag hatar bröst och triceps, men har gett mig fan på att kunna bänka någorlunda ok i framtiden utifrån min skadade axelled, så då är det ju bara att träna antar jag! Passet bestod av bänkpress, bröstpress m hantlar, flyes m hantlar, flyes i maskin, kickbacks, tricepsdrag i kabelmaskin, tricepspress och lite rörlighet. Idag så känns det alldeles lagom i musklerna. Inte för ont, men lite göttigt smärtsamt att faktiskt behöva använda musklerna. Dock kan jag ge lite konstruktiv kritik till mig själv, och det är att försöka hålla fokus lite bättre under passet. Vi körde på bra, men jag hittade inte riktigt den där träningsbubblan som jag måste ha runt mig för att prestera optimalt.
 
Förutom själva träningen så var dagen både lång och bra. Jag hängde med min karl hela dagen, och vi både roadtripade, handlade ny telefon till honom, kaffade på stan, lagade mat, spelade, härjade och hade trevligt. Älskar sådana dagar. :) 
 
Just i denna stund snöar det ute. Fantastiskt. Hoppas det håller i sig. :) 
 
Nej fan! Dags att ta tag i dagen! Fredag och lördag blir vilodagar, sedan kör vi rygg och biceps söndag morgon, stallet på söndag kväll, jobb på gymmet på måndag och sedan stallet, bål på tisdag och ben + röv på onsdag! Fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0