Hallå världen

Börjar om. Vem är jag?
Emma. Idrottamedicinare som just nu klurar på vad jag ska göra med livet? Eget företag eller anställd i ett jobb jag vill ha? Jobbar mycket med träning till och från, och har tränat själv hela livet. Detta ledde mig till en universitetsutbildning som nu kallas Tränarprogrammet. En medicins utbildning med fokus på hur kroppen står i relation till träning på en praktisk och djupt fysiologisk nivå. Efter utbildning var avklarad har jag jobbat både med projekt, som gyminstruktör, föreläsningar, utbildningar, styrelsearbeten, tränare, sprinttränare, inhyrd tränare, idrott för barn och diverse annat roligt, just nu står jag i valet och kvalet hur jag vill fortsätta mitt liv. Det är svårt, men roligt!

Den här bloggen får följa mig på vägen. Ni är välkomna att hänga med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0